Treść strony: Aktualności 2024
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Gminnego Żłobka w Wólce
Załącznik do zarządzenia Nr 64/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Skępe
z dnia 11 lipca 2024 r.
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko
Dyrektora Gminnego Żłobka w Wólce
Burmistrz Miasta i Gminy Skępe ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Żłobka w Wólce:
-
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Żłobek w Wólce, gm. Skępe, Wólka 133B, 87-630 Skępe
-
Wymiar etatu: zatrudnienie na niepełny etat (1/8 etatu; 5 godzin tygodniowo)
-
Wymagania stawiane kandydatom, którzy przystąpią do konkursu:
1. Wymagania niezbędne:
-
spełnia wymagania określone w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2023 r. poz. 204 ze zm.) tj. posiada:
-
wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi (preferowane kierunki: nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej lub pedagog opiekuńczo-wychowawczy, pedagog społeczno-wychowawczy, pedagog wczesnej edukacji, terapeuta pedagogiczny)
-
albo
-
-
co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
-
-
ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i legitymuje się znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym
w przepisach o służbie cywilnej, -
posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
-
ma nieposzlakowaną opinię,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289, 1030, 1532),
-
nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej, nie ma ograniczenia ani zawieszenia władzy rodzicielskiej,
-
wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
-
nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym, -
nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
-
daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
-
Wymagania dodatkowe:
-
-
jest gotowy do podnoszenia kwalifikacji;
-
zna przepisy prawa niezbędne na stanowisku Dyrektora żłobka,
a w szczególności w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i przeciwpożarowych; -
biegle posługuje się technologią informacyjno – komunikacyjną.
-
-
Predyspozycje osobowościowe:
-
rzetelność, dokładność, systematyczność,
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
-
komunikatywność,
-
umiejętność rozwiązywania problemów,
-
poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadanie i powierzony zespół,
-
umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i pod presją czasu.
-
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
organizowanie pracy żłobka, zapewnienie prawidłowego wykonywania jego zadań,
-
koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań statutowych przez pracowników żłobka,
-
kierowanie działalnością żłobka i reprezentowanie go na zewnątrz,
-
zatrudnianie, zwalnianie i wynagradzanie pracowników żłobka,
-
ustalanie wewnętrznej organizacji żłobka poprzez określenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach,
-
zapewnienie pracownikom żłobka bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, a podopiecznym bezpiecznych i higienicznych warunków opieki,
-
ustalanie harmonogramu rekrutacji dzieci do żłobka oraz przeprowadzanie procesu rekrutacji dzieci,
-
opracowywanie rocznych planów finansowych i prowadzenie gospodarki finansowej żłobka,
-
gospodarowanie mieniem żłobka,
-
realizacja zadań określonych w statucie żłobka,
-
wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
-
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
Stanowisko pracy: kierownicze urzędnicze.
-
Wymiar czasu pracy: niepełny etat (1/8 etatu; 5 godzin tygodniowo).
-
Nawiązanie stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
-
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy.
-
Planowany termin zatrudnienia: od 1 sierpnia 2024 r.
-
Miejsce pracy: Gminny Żłobek w Wólce, gm. Skępe, Wólka 133B, 87-630 Skępe
-
Wynagrodzenie: miesięczne płatne z dołu.
-
Warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
-
Praca przy monitorze ekranowym.
-
-
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
-
Wymagane dokumenty:
-
CV zawierające dokładny przebieg pracy zawodowej oraz informacje o stażu pracy.
-
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu.
-
Kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony BIP Urzędu Miasta i Gmin w Skępem).
-
Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem:
-
-
dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
-
świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia,
-
innych dokumentów potwierdzających dodatkowe umiejętności
i uprawnienia (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).
-
-
Podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia, tj.:
-
-
o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych, -
nieposzlakowanej opinii,
-
oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym
- według wzoru określonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia,
-
o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
-
o daniu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
-
o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej, czy kandydata nie dotyczy ograniczenie ani zawieszenie władzy rodzicielskiej,
-
że wypełniania obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- według wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U z 2024 r. poz. 104),
- według wzoru określonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia,
-
oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnianie
i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych w ramach postepowania konkursowego,
- według wzoru określonego w załączniku nr 4 do ogłoszenia,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- według wzoru określonego w załączniku nr 5 do ogłoszenia,
-
oświadczenie informujące o posiadaniu przez kandydata stopnia niepełnosprawności (w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- według wzoru określonego w załączniku nr 6 do ogłoszenia,
-
koncepcja funkcjonowania i rozwoju Gminnego Żłobka w Wólce.
Kopie wszystkich dokumentów powinny być poświadczone prze kandydata za zgodność z oryginałem. Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie – według wzoru określonego w załączniku nr 7 do ogłoszenia. Brak zgody może skutkować odrzuceniem oferty.
-
Miejsce i termin składania dokumentów:
-
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, pok. nr 5 lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Gminnego Żłobka w Wólce”.
Termin składania ofert: 26 lipca 2024 r. (piątek) do godz. 11.00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta
i Gminy w Skępem. -
Nie przewiduje się składania aplikacji drogą elektroniczną.
-
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
-
-
Informacje dodatkowe:
-
-
Wszystkie oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny podpis.
-
Wszystkie kserokopie muszą być opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” oraz muszą zawierać datę i własnoręczny podpis.
-
Kandydaci proszenie są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
-
Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu.
-
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję konkursową powołaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Skępe:
-
-
-
-
-
Etap: otwarcie i analiza ofert oraz wyłonienie kandydatów spełniających wymagania podstawowe (formalne) określone w ogłoszeniu o konkursie, które następnie zostaną zakwalifikowane do II etapu konkursu
(o zakwalifikowaniu do II etapu konkursu oraz o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej Przewodniczący Komisji konkursowej powiadamia kandydatów pisemnie bądź telefonicznie; -
Etap: rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania podstawowe (formalne) oraz ocena autorskiej koncepcji funkcjonowania
i rozwoju Gminnego Żłobka w Wólce przedstawionej przez kandydata.
-
-
-
-
-
Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną powinni mieć ze sobą dokument potwierdzający ich tożsamość.
-
Informacja o wynikach konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skępem oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe.
-
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, złożone/przysłane po czasie nie będą rozpatrywane. Dokumenty mogą być odebrane przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji
o wynikach konkursu ( po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym),
a dokumenty nieodebrane przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. -
Dokumenty pozostałych kandydatów nie są odsyłane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku konkursu, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
-
Wszelkich informacji na temat konkursu udziela Magdalena Elwertowska, Kierownik Referatu Oświaty, Zdrowia i Sportu w Urzędzie Miasta i Gminy
w Skępem, tel. 54 287 85 42; mail: m.elwertowska@skepe.pl
-
-
Przed podpisaniem umowy o pracę należy dostarczyć do kadr Urzędu Miasta i Gminy w Skępem zaświadczenie o niekaralności wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy (zgodnie z art. 15 ust. 5 ustawy o opiece nad dziećmi
w wieku do lat 3 przedstawienie zaświadczenia jest warunkiem niezbędnym
do rozpoczęcia pracy). -
Ochrona danych osobowych
...………………………………………………………………………………………….
(czytelnie imię i nazwisko)
...………………………………………………………………………………………….
(nabór na stanowisko)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
-
Administratorem Państwa danych jest Miasto i Gmina Skępe, ul. Kościelna nr 2,
87-630 Skępe, tel. 54 287 85 21, email: sekretariat@skepe.pl -
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
-
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
-
-
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
-
-
1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.); -
2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
-
-
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
-
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
-
w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym tj. służby BHP na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji,
a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, tj. (ZUS)
-
……………………………….
(imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie)
- Zał. 1 do Ogłoszenia.docx (DOCX) 37.71kB
- Zał. 3 do Ogłoszenia.docx (DOCX) 17.52kB
- Zał. 4 do Ogłoszenia.docx (DOCX) 17.44kB
- Zał. 5 do Ogłoszenia.docx (DOCX) 17.81kB
- Zał. 6 do Ogłoszenia.docx (DOCX) 17.57kB
- Zarządzenie.64.2024.pdf (PDF) 474.34kB